• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Marinemaster MM300 SBDX001

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Seikos heliumtäta pansarvagn till dykare säljes. Köpt på forumet med tung proveniens. Klockan är från 2010 och i fint skick. Någon enstaka hairline, lite märken på länken efter deskdiving som det brukar heta. Det är också främsta anledningen till att jag säljer den, den är så fin och blank så jag använder den väldigt sällan. Lyser på natten gör den också. Förbehåller mig dock rätten att PM:a om tjugofem år för ett återköp när den fått lite patina.

Kommer som fullset så när som på inköpskvitto; box, cert, manual, länk med extra länkbit, ett grymt originalgummi, lite tags som jag glömde fota. Länken passar åtminstone handleder på 16-18 cm utan extrabiten, har haft den på gummi under min korta tid som ägare. Okänd servicehistorik.

Priset är 10500 plus värdefrakt, alternativt f2f i Stockholmstrakten. Retur inom 24h om klockan avviker från beskrivning och bilder, köparen står för returfrakt med Postens värde.
Är framför allt intresserad av rent sälj, men har du någon svincool vintagedykare som delbetalning är jag inte omöjlig.
DSC_9368.JPG
DSC_9358.JPG
DSC_9361.JPG
DSC_9367.JPG

20150104_134120.jpg

Extra läsning för hugade:
http://www.fratellowatches.com/hands-seiko-marinemaster-300-sbdx001-review/
 
Topp