• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko Marinemaster? Seiko Marinemaster!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nirvana alltså. :D Kul för dig! Hoppas det håller i sig länge. Låt det inte gå för lång tid innan du provar den på gummit (som för övrigt bör kokas till rätt form).
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Givande timmar; absolut! Varenda en så här långt. Nirvana, mmm kanske. Men jag har också nått insikten att materialism inte leder till fulländad bestående lycka. Däremot kan man absolut glädjas åt, och njuta av, något materialistiskt. Vilket jag gör!
Kokade min Sawtooth-rem med bra resultat. Bra att nån redan provat att värma den här med. Lite dyr att konstatera att det inte var nån bra ide.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Givande timmar; absolut! Varenda en så här långt. Nirvana, mmm kanske. Men jag har också nått insikten att materialism inte leder till fulländad bestående lycka. Däremot kan man absolut glädjas åt, och njuta av, något materialistiskt. Vilket jag gör!
Kokade min Sawtooth-rem med bra resultat. Bra att nån redan provat att värma den här med. Lite dyr att konstatera att det inte var nån bra ide.
Du ska inte koka klockan utan bara remmen. :D
 
Topp