• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko MM300 SBDX012 Limited ed. bytes

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
22k bytesvärde/pris. Sugen på Seiko vintage dykare men är även öppen för andra förslag
Kommer att använda klockan då och då under annonsering. Skickar självklart nya bilder på anmodan.


Då jag helt snöat in på gamla klockor och i morse fick för mig att jag behöver fler lägger jag ut den här ett tag. Jag förbehåller mig dock rätten att dra tillbaka den.

En SBDX012 . En av klockorna som släpptes i år för att fira 50 års jubileumet av 62mas, Japans första dykare.
Edit: Uppmätt +3s/24h

Den guldkantade, Diashieldbehandlade och limiterade (1000ex) MM300an. Ja du som läser den här annonsen vet troligen vad det är för ngt.
Sätter priset och bytesvärdet 23500kr inkl rekad frakt inom landet, tar inte illa upp över skambud med kommer inte att ta dem i detta fall då jag älskar klockan.

Klockan går som den skall! Skicket är riktigt fint (se bilder) och allt finns med (se bilder).
Är intresserad av Seikos dykare i allmänhet. De klassiska 6217,6105,6306,7c43,Tunas har förtur. Testa även andra byten. Är inte omöjlig.
Kan sälja den kontant med ser helst att du har ngt roligt i bytesväg om du vill ha klockan.

Specs
Stainless Steel Case
Hardlex Crystal (Dual Curved) with Anti-Reflective Coating
8L35 Caliber
26 Jewels
~50 Hour Power Reserve
+15 to -10 Seconds Accuracy per Day
300m Water Resistant
LumiBrite - Hands and Indices (Light for 3 to 5 Hours)
Magnetic Resistant Interference
42mm Bezel Diameter
44mm Case Diameter
14.6mm Thickness
214g Weight

Retur: Nej om inte annat gjorts upp på förhand.
Tack till KS för underbart fortum och annonsplats.

SBDX12_1.jpg

IMG_20151205_144343.jpg


sbdx012_3.jpg


wrist1.jpg


SBDX12_2.jpg
 

Bilagor

  • sbdx12_4.jpg
    sbdx12_4.jpg
    85.4 KB · Visningar: 3,069
Senast ändrad:
Topp