• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Seiko Monster Black SKX779K3

Jimmy_Vegas

Omega
2-Faktor
Har en svart Seiko Monster (SKX779K3) på länk till salu. Klockan är i mycket bra skick, jag är enda ägare och klockan är uttagen 2011.

Box och allt som fanns med vid köp finns kvar.

Säljes för att kunna påbörja anstormningen mot en Tudor Black Bay!

Pris: 2000kr 1600kr

Zulut på bilden kan ev. följa med om intresse finns. Påslag på priset förhandlas då.


JNufESJ.jpg

VeBHmg3.jpg
 

B1884

Audemars
2-Faktor
P.S Varför har jag inte "rättighet att svara" i min egen säljtråd?
Saxat ur riktlinjerna för annonsering:
Postning i befintliga annonstrådar
Det krävs 100 poster totalt för att kunna kommentera i en annons.

Om du har under 100 poster men har behov av att förtydliga din annons etc går det att editera annonsen (om du på god grund behöver förtydliga med en ny postning i annonstråden kan detta lösas av admin (PM'a). Grundrekommendationen är dock att du editerar originalannonsen om det är något som behöver förtydligas.
 
Topp