• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SEIKO Monster SRP307J

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Såld fort som fan. Tack KS för annonsplats och världens bästa forum!

Seiko monster
Seiko Japan made Automatic Monster (SRP307J, nya Japanska"montret)
Boett: 42mm och 11mm hög
Glas: Repfritt hardlex kristall glas
Komplikation: Dag, datum
Vattentät: 200m WR
Köpt: av mig ny februari 2014
Använd: vi ca 15 tillfällen

Säljer nu mitt "Japanska" moster med sjuk jäkla lume! Det räcker att man är ute och går in under dagtid så lyser den nåt sanslöst. Riktigt trevligt!
Jag har inte använt den speciellt mycket och den har nu legat i nån månad så det är bättre att den får handledstid hos någon annan. Mycket fint skick utan några större märken. Lite hairlines men det är allt. På köpet följer ett nato och ett mesh med (båda oanvända). Box, manualer, hangtag mm följer med. "Full set" så att säga.

Klockan finns i Malmötrakten för F2F försäljning men kan givetvis skickas mot förskottsbetalning. Retur inom 24h om skicket inte är som beskrivet och mottagaren betalar då frakten.

Pris: 1 900 kr

IMG_20141203_200528.jpg
IMG_20141203_200607.jpg
 
Topp