• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko, Orient och Starpcode länkar och boxar

seikoswede

Panerai
Har några länkar och boxar till övers. Se bilder.

Två grå Seiko boxar med gula kuddar. Vita ytterboxar med logga. 100 kr/styck plus frakt.

En blå äldre Seiko box i konstläder tror jag. Vit inuti. 100 kr plus frakt. (Finns fö en garantibok till den från en Seiko 5020-5000 köpt 98 på Teneriffa.)

Orient box från min Cal 469 40th Anniversary. Ytterbox följer med. 100 kr plus frakt.

IMG_3870.JPG


Länkar enligt nedan:

SÅLD! 17mm Bead of Rice i ganska bra skick. Westclox klockan följer med. Vet inget om den här överhuvud taget. 100SEK plus frakt. SÅLD!

SÅLD! Seiko originallänk till Spirit Military SBCA001. 20mm med ändlämkar och hang tag. Mycket fint skick då den bara provade innan Natot åkte på. 200SEK plus frakt. SÅLD!

SÅLD! Seiko originallänk i stål till SCEB009 Bullhead reissue. 20mm. Fint skick men har några få spår av användning. 200SEK plus frakt. SÅLD!

Orient 24mm stållänk med ändlänkar från 40th Anniversary modellen. Väl använd men går nog att polera upp utan problem. 150SEK plus frakt.

SÅLD! Ny och oanvänd Super Oyster II från Strapcode passande Seiko SKA367 och SKA371. 325SEK ink frakt. SÅLD!

IMG_3869.jpg
IMG_3875.JPG



Om jag ljugit om skick eller annat går det bra att returnera boxar eller länkar för återbetalning av köpesumman!

Föredrar Swish som betalning men annat sätt går att lösa.

Vänligen

Jim
 
Senast ändrad:
Topp