• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Seiko Presage SSA305J1, Billigt! 1/5-17 Nu även byte!

squba

Omega
SÅLD!

Prisbump. Priset är ju grymt lågt nu:
Säljer en knappt använd Seiko PresageSSA305J1 (Made in Japan). Fick klockan i ett byte och den är uttagen hos Svensk AD i början av detta år och är endast använd några få gånger enligt tidigare ägare. Den får tyvärr ingen handledstid då jag redan har några liknande klockor. Under de månader jag haft den har jag endast provat den och passat in länken till mina ca. 18.5 cm handleder. Det finns någon enstaka hairline på länken. Klockan levereras i s.k. fullset. Tavlan har trevliga komplikationer med cirkulärt datum, samt synlig 40 timmars power reserve. Sorry för dåliga och dammiga iPhonebilder. Tidshållningen verkar ok, har ej haft anledning att mäta upp den.

IMG_1031.JPG


Pris: 3500:- inkl spårbar frakt. (Tidigare 3995kr + frakt) nu får det räcka...
Betalning: Swish i förskott. Referenser finns.
Byten: Ja, kom med förslag :). Bytesvärde Ca 4000:-
Retur: Nej, då klockan är under garanti.
Data.
Made In Japan
Stainless Steel Case
Stainless Steel Bracelet
Automatic Movement
Caliber: 4R57
29 Jewels
Sapphire Crystal
Black Dial
Batons Dial Markers
Power Reserve Indicator
Date Indicator
Push/Pull Crown
Screw Case Back
See Through Case Back
Deployment Clasp
100M Water Resistance
Approximate Case Diameter: 42mm
Approximate Case Thickness: 14mm

finns i Mölndal (Göteborg) men kan givetvis skickas med spårbar och försäkrad frakt.
Bara att höra av sig via PM vid frågor och prisdiskussioner.

Tack KS för ett kanonforum :)
 

Bilagor

  • IMG_1027.jpg
    IMG_1027.jpg
    136 KB · Visningar: 398
  • IMG_1028.jpg
    IMG_1028.jpg
    108.1 KB · Visningar: 465
  • IMG_1029.JPG
    IMG_1029.JPG
    113.9 KB · Visningar: 439
  • IMG_1030.JPG
    IMG_1030.JPG
    80.9 KB · Visningar: 375
Senast ändrad:
Topp