• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko Prospex rubber madness

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
MM300an sitter på ett flat retro rubber från Timeffactors och Sumon sitter på ett retro rubber med feta ändar.
Sjukt bekvämt gummi.

DSC_0026PS.jpg

DSC_0027PS.jpg

DSC_0024PS.jpg
DSC_0039PS.jpg
DSC_0032PS.jpg
DSC_0033PS.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du kände att du var tvungen att citera ALLA bilderna i ditt svar? ;)
Köp för 17! Bästa gummit någonsin och det kostar under 200kr inkl frakt.
 

Mykeys

Cartier
Jag har oxå ett retro rubber från Timefactors, men jag stör mig lite på att det drar till sig damm väldigt mycket. Har inte du det problemet?
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Mykeys skrev:
Jag har oxå ett retro rubber från Timefactors, men jag stör mig lite på att det drar till sig damm väldigt mycket. Har inte du det problemet?
Jag hade också det problemet, men efter två pass i badhusets bassäng så upphörde det?!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror det är för att det är lite fett från början. Har badat med mina och nu drar de inte till sig lika mycket bös. Men det är ju fortfarande i silikon, så lite får man kanske räkna med.

Edit; Testa tvätta med lite diskmedel.
 

Mykeys

Cartier
Skulle precis säga det, jag testar med diskmedel och ser om det gör susen. Annars är det väl bara att masa sig ner till simhallen och dra några längder...
 
Topp