• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sänkt pris: Seiko SARB017 - Alpinist.

veor

Omega
Trodde likt många andra annonsörer med denna klocka som jag läst här på KS att denna dagen inte skulle komma: jag säljer min Alpinist. Det är en fantastisk prisvärd klocka, som endast nyligen tappade rollen som favoritklocka. Dock så håller jag på att rensa ur klockhögen och då faller denna med.

Jag säljer alltså ett fullset inköpt i april 2015 (stämplat i garantin), samt en stållänk. Originalbandet är i princip oanvänt. Klockan är välanvänd, så det finns swirls och hairlines på både länken och boetten, dock inget jag skulle säga är över normalt bruksslitage för en sån här typ av klocka. Inga anmärkningsvärda effekter utan utöver kosmetiskt slitage är den i gott skick! Urverket går bra, inom +/- 20 sek per dag.

Den kan skickas via post mot förskottsbetalning, eller via F2F i centrala Stockholm.

Pris: 3400 kr inklusive länk.
Prisbump: 3000 kr inklusive länk.
Retur: 24 h efter uthämtning om den skickas. Ej vid F2F.

Bilder:
XWmTQOI.jpg

t14CDrJ.jpg

tfTXatt.jpg

WLgmy5H.jpg

9wps02D.jpg

lJqgIUj.jpg

6KrqmAj.jpg
 
Senast ändrad:
Topp