• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko sarb021 från rakuten?

Daddyeo

Omega
Rakuten är grymt. Köpt ett gäng klockor därifrån, aldrig några problem. Fast du får tull på grejerna så räkna med att det blir lite dyrare.
 

robinsj

Breitling
Så min andra fråga är följande: Är 2800sek för seiko sarb021 ett drömpris som kan innebära kopia eller låter det som ett ok pris?
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Låter lite som ett bra pris
Vet inte ens om det finns kopior, tror jag gav
3800 för min, och det var billigaste jag hittade då, det var higushi, seiya är väl dyrare än så.

Jag hade ett problem då quick set slutade funka, men skickade den på worldwide garantin så det funka bra.

En kanonklocka i övrigt som du inte kommer bli missnöjd med :)
 

Sumo

Omega
Rakuten är ju en stor sajt i asien, men självklart kan det finnas kopior där - precis som det kan göra på t.ex Ebay. Jag vet dock inte hur vanliga Seikokopior är?
 

robinsj

Breitling
Jäklar vad fort det går. Redan anlänt till stockholm. Dock står det "in customs" vilket jag antar betyder att det inte längre finns någon chans att den slinker förbi tull.
 
Topp