• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SARB033

Point Blank

Cartier
Hej,

Säljer en Seiko SARB033 i fint skick. Klockan är inköpt 2014-10-15 av mig. Full set. Klockan håller tid inom spec. Komplett länk. Det som finns att anmärka på är en ytterst lite repa på glasbaksidan efter ett bandbyte som är svår att se både i verkligheten och på bild (se inringat i rött), repan är ca 1.5cm lång. Det finns lätta hairlines på länken men det är svårt att få med på bild också. Klockan är väldigt sparsamt använd vilket är varför jag säljer den också, den får tyvärr ingen handledstid längre av mig.

Pris: 2900kr
Finns: Stockholm
Retur: Helst affär F2f men annars 24h retur om något inte stämmer.
Referenser

EDsS5Qo.jpg


V2inJWg.jpg


lFvblK9.jpg


2xTysxY.jpg

OaEy3ek.jpg

VKpm8wH.jpg

08d51501-1c8c-4835-a286-831cd7a51965

08d51501-1c8c-4835-a286-831cd7a51965
dpIVItz.jpg

H8jMJV5.jpg
 
Topp