• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Sarb059 The Alpinist

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
*SÅLD*

Denna numera lite udda fågel används ytters sparsamt sen jag köpte den här på forumet så den ska nu säljas, då den förtjänar ett bättre hem. Den tillverkas inte längre och kan således vara svår att få tag på.

Prospex
41-42mm utan krona men känns mindre (enligt mig)
22mm luggar
Signerad krona
Lull-lull som Ground to air emergency signal codes

Tror inte det behövs mer presentation av denna klenod!
Men för den intresserade så gick den som passaround här på forumet för något år eller två sedan.
https://klocksnack.se/threads/passaround-seiko-sarb059.11620/

Klockan är i fint skick, men har några små repor på glaset som syns i vissa vinklar. Inget som stört mig. Den är även använd vilket syns men som sagt, i fint skick.
*SÅLD*
Ingen retur vid F2F, annars 24h retur

pKHQUJR.jpg


3haaJdL.jpg


Här ser man en repa i glaset, straxt över O:et i Seiko.
jRzRE6I.jpg


Och en för storleksreferens med en Sumo.
ptto1EE.jpg
 
Topp