• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SEIKO SARB065 eller Tissot Le Locle?

TheBear

Omega
2-Faktor
Ja skulle du välja mellan en visodate och sarb'en så skulle det bli lite svårare. På länk så skulle jag ta Seiko, på läder skulle jag ta Tissot :)
 

WCW

Breitling
Cocktail time, byt armband så har du en klockren dresser.
image.jpeg
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Jag var inne på en tissot le locle i somras, ändrade dock uppfattning. Det är bara 3 atm på den, den är väldigt lätt och har en rätt ful baksida i mitt tycke. Sen är det ett sånt märke som är är särskilt intressant, ett "starter" märke för riktiga klockor, sånt man går ut o köper om man inte har någon koll (no offense). Det finns fina tissot också det är bara så jag uppfattar märket och hur jag antar folk som är intresserade av klockor skulle uppfatta mig om jag hade en sådan på mig.

Sen tycker jag cocktail time är för stor och flådig för en dressare men det är väl så tiden är nu :)
 
Topp