• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 5933-701 sista sänkningen, 700 spänn!

Tidigare 1100:- ,900:-, nu 700:- kan ingen förbarma sig över denna coola pjäs! måste bort då annat än klockor måste prioriteras för tillfället:(. Eftersom jag inte har så mycket mer info än det som jag har fått av tidigare ägare så hoppas jag att det är ok att jag återger den. Modellen skall vara tillverkad 1980 för den Japanska marknaden och jag upplever skicket som gott med vissa bruksspår. Klockan har Kanji datumhjul och skruvad krona och ska vara genomgången samt ha fått nya packningar av vintage time Australia enl. tidigare ägare. Eftersom det är en Quartz så går den därefter (klockrent);). finns ett hål kvar på microadjusten och min handled är 17 cm.
IMG_0076.JPG
IMG_0077.JPG
IMG_0078.JPG
IMG_0079.JPG


Pris 700:- - skickat och klart
Byten: ytterst tveksamt då pengarna behövs till annat
Retur: Inom 24H om klockan avviker från beskrivningen i annonsen


Glåpord hyllningar eller anmärkningar på prissättning tas tacksamt emot i PM


Tack KS för annonsplats
 
Senast ändrad:
Topp