• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko SKX 007 Ny

Ninen79

Audemars
OBS!
Ej till salu längre:)

Seiko_zps433d1ebb.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Du får ursäkta men hur tänkte du? ;)

Köpa en SKX ny , klippa gummit, kasta boxen och sen flippa för inte ens halva priset efter 2 veckor!?
 

calzone

Vacheron
Först och främst är det ju skandal att klockmaster tar 3690 : - För en SKX007 på gummi !, No-name budget varianten dessutom. Tar du en liten kniv och trycker ner försiktigt där gummit slutar och knycker till lite så lossnar stiftet.
 

Ninen79

Audemars
Först och främst är det ju skandal att klockmaster tar 3690 : - För en SKX007 på gummi !, No-name budget varianten dessutom. Tar du en liten kniv och trycker ner försiktigt där gummit slutar och knycker till lite så lossnar stiftet.
Det var just det jag försökte med, en victorinox fickkniv och det gick ju inte och efter att jag klippte bort gummit som jag såg att var var sånt stift man måste knipsa med tång för att kunna få bort stiftet! Har köpt sånt stift tidigare så jag vet hur dom funkar.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Det var just det jag försökte med, en victorinox fickkniv och det gick ju inte och efter att jag klippte bort gummit som jag såg att var var sånt stift man måste knipsa med tång för att kunna få bort stiftet! Har köpt sånt stift tidigare så jag vet hur dom funkar.

Då lär det inte vara orginal ?
 
Topp