• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007 Flake modd

Grandeur

Breitling
Badklocka, beater, året-runt-vän eller resklocka - kärt barn har många namn och nu kan den bli din.

Klockan är ursprungligen modifierad av Noah Fuller och i slutet av september förra året var den en vända hos Magnus (Sthlm) för byte av bezelinlägg och visare. Enligt honom såg verket och packningarna bra ut.
Safirglas med Anti Reflex.

Den håller tiden ok (mellan ca -7 s och -10 s / dygn). Diverse bruksspår finns i form av smårepor och swirls. Länken är en s.k. Super Oyster som är väl använd (desk diving) och den skulle må bra av nya bandstift/spring bars. Bezel snurrar, men är trög.

Pris: 1400 kr inklusive rek frakt.


1_zps73631414.png


2_zps5164186d.png


3_zps319aae6c.png


4_zpsdfe4913a.png


5_zpscbf38027.png


6_zps4096592f.png




Bonus från i vintras:
seikosno1_zpsdbf4c722.png


seikosno3_zpse06a4697.png


seikosno2_zps51723e9e.png
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snygg modd! Du kanske ska nämna att det är en superoyster-länk på eftersom bara den kostar 500kr ny.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Tror att denna har varit i min ägo en gång i tiden - jag köper gärna tillbaka den om den är kvar! Skicka mig ett PM om den är kvar så fixar jag pengar på stört.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Nu när den är såld så skulle jag vilja passa på att säga att det är sådär det ska se ut! Way to mod!
 
Topp