• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007 Moddad - 995kr

D

Deleted member 1154

Guest
Seiko SKX007
Moddad enligt bild till att likna Omega Seamaster 300
Seiko originallänk, med extralänk att passa ca 20cm arm..
Tavlor och bakstycke m.m. ingår enligt bild
SÄljes som den är. Har inte använt den så pass mycket att jag exakt vet hur exakt den håller tiden tyvärr
Klockan är ganska använd som ni ser, men fungerar fint...

Pris 995kr 2250kr
inkl porto


Seiko genomskinligt bakstycke, 2st tavlor, 1 bezel. till SKX007, passar säkert andra med, men det är upp till dig... Ingen support ges hur man monterar detta, för det vet jag inte själv, allt säljs som ett kit. 160kr (bezeln saknas i övrigt är det tavlor m.m.) eller ingår i klocka



Returpolicy: Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits. (inom 7dygn) Ställ därför gärna frågor innan om jag varit otydlig.













OBS! Bezeln är inte inkluderad

 
Topp