• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Skx007 på Jubilé

mosse

Omega
Säljer min Seiko skx007 fullset på Jubilé från November -13. Klockan är i ok-bra skick men den har några små dings på boetten och lite ytliga repor på glaset. även lite hairlines och liknande efter användning, kolla på bilderna och bedöm själv! Klick-ringen i Bezeln är även sönder tyvärr (finns att köpa för omkring 16USD har jag för mig). Detta gör att bezeln är väldigt lätt att vrida, men den fungerar som den ska och man hör klicken, bara att den vrids alldeles för lätt..
IMG_9175.JPG

IMG_9176.JPG

IMG_9177.JPG

IMG_9178.JPG

Önskar 900kr + valfri frakt eller f2f i GBG :)
Bytes endast mot vintage-kronograf eller Seagull1963, pengar upp funkar vid rätt objekt!
Mvh Måns
 
Topp