• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SEIKO SKX007J med extra allt

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Jag har haft den här annonsen tillbakadragen en tid, men nu åker den upp igen då jag rensar ut för att köpa dyrare.
Klockan är köpt av mig i april från Monsterwatches och sparsamt använd sedan dess. En SKX007 av J-modell med Double Dome safirglas med blå AR.
Kommer med originalgummit Z22, Crafter Blue's SKX-specifika gummi i nyskick samt ett Angus Jubilee från Strapcode.
Ingår gör också en coin edge bezel från Dave Murphy , samt ett vitt daghjul med Kanji (aldrig monterade).
Stämplat cert och instruktionsbok, men ingen box. Klockkudden behåller jag.

Klockan är i bra skick, skruvar in mjukt och fint och klickar som den ska. Spår av användning i form av hairlines finns, se bilder.

IMG_0033.JPG
IMG_0035.JPG
IMG_0040.JPG
IMG_0042.JPG
IMG_0047.JPG
IMG_0031.JPG
IMG_0048.JPG
IMG_0025.JPG
IMG_0050.JPG


Jag säljer allt i ett paket eller inget alls.
Pris: 3500:- inkl. spårbar frakt i form av Postnords Skicka Lätt. Betalning via Swish.
Byten: Nej
Retur: Inom 24h på köparens bekostnad om infon här skulle vara missvisande

Tack KS för annonsplats och ett givande forum!
N.
 
Senast ändrad:
Topp