• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX009 -13

Tja.

Säljer en Seiko SKX009 från 2012 eller 2013, är ej helt säker. Klockan är använd och har mycket hairlines på boetten, dock finns inte en enda ding eller djupare repa/hack. Safirglas helt utan märken, en liten liten reva vid andra pricken på bezeln, omöjlig att se utan rätt ljus. Har använt klockan sporadiskt så kan därför ej uttala mig om hur den går. Har dock aldrig märkt av något avvikande när jag haft den. Urverket som sitter i, 7S26, är dock en pålitlig arbetshäst så jag tror det ska funka bra.

Det som hänger med är följande:

  • Seiko SKX009
  • Jubileelänk Seiko original med ändlänkar, fullstorlek. Hairlines och någon repa på clasp, i övrigt jättefint skick.
  • Oysterlänk aftermarket med SEL, Wjean, fullstorlek. Mycket hairlines, någon repa.
  • Extra par fatbars (vad man nu ska ha för användning av det, kanske om någon flyger åt helvete när du ska byta länk/band)
  • Näst intill oanvänt färgglatt natoband
  • En box märkt Seiko, är antagligen till någon annan klocka, jag har ingen aning. Den är bra för förvaring.

Jag säljer helst klockan F2F, i Stockholm alternativt Uppsala, för det är 1000 gånger smidigare och alltid trevligt att träffa klockintresserade. Om du är envis kan jag väl kanske tänka mig att skicka den.

Returer: Nej

Hade tänkt mig 2000 spänn för detta paket. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Och så en happy little bild för att runda av kalaset:

IMG_20160919_215138.jpg
 
Senast ändrad:
Topp