• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX009 inkl Oysterlänk Allt helt nytt

Chuck

Patek
2-Faktor
Salespitch:
Till salu ett prima exemplar av klassikern Seiko SKX009. Onekligen en modell som betraktas som bristvara runt om i världen. Låt detta japanska mästerverk förgylla dina dagar på stranden eller jobbet. Vid förlust eller stöld lär du gråta men inte gå under, mer prisvärd klocka finns inte! Kom och köp!

Köpt på mig en skx0013 så denna pärla får lämna till någon behövande KS medlem.
Har endast packat upp och inspekterat skapelsen för att sedan packas ner igen.

Innehåller följande:
En styck SkX009 helt ny på Seiko gummi.
Instruktionsbok med stämplat cert fr.o.m. 1 maj o_O ( Mcfly och Doc varit i farten?)
En osysterlänk anpassad för modellen ej provad, all plast är kvar.
Allt detta blir ditt för endast 2100kr skickat och klart. Och då ingår frakten!

Retur: Ptja ny klocka men på egen bekostnad inom 12h från jag skickat samt i exakt samma skick som mottaget.
Intressanta Byten: "Nya" omega Speedmaster hesalite Bigbox eller Sinn EZM13.Kan tänka mig ta emot en livs levande gremlin med.

Kontakt på pm
Klockan skickas
BANKÖVERFÖRING sedan skickar jag klockan när pengarna är synliga.

Tack KS för en angenäm digital marknadsplats:heart:
image.jpg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen eller ångra mig.
 
Senast ändrad:
Topp