• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko skx009 prissänkt Igen nu 1500!

Mr Pink

Breitling
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Nu har tiden kommit för mig att släppa iväg min seiko skx. Just denna modell behöver nog inget större presentation här på forumet:)
Jag köpte klockan hösten 2015, ingen Box eller cert följde med men detta har jag sett ofta är fallet. Klockan har varvats med 3 andra klockor men den har fått lite spår av användning.

Länken har en del hairlines och repor... Det syns på bilden, boetten har en del hairlines och bandhornen har lite repor sen bandbyte. Bezel insertet har även det någon enstaka repa men vad jag kan se är glaset repfritt.
Klockan går ungefär 12 sek+/24h
Värt att nämna är dock att kronan blivit lite konstig och bara skruvar in i boetten 75% av ett varv(den är lite svår att få in och fästa, antar att spåren har blivit lite nötta men väl inskruvad fyller den sin funktion)

Klockan kommer på ett blått Nato från Josef B men länk och ett gummi från watchgecko (nypris 170kr) följer med.
Pris: 1900kr (1800) (1700) (nu 1500) ink vanlig frakt. Betalning via swish, skriv i pm.
Retur: Inom 24h om klockan inte är som beskriven. (Bilderna är från idag har bara inte ställt klockan:)) Mvh.
 
Senast ändrad:
Topp