• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX009

leiden

Rolex
Hej!
Då jag fastnat för vintage-Seiko så passar den här inte riktigt in längre och används därför inte :)
Inköpt juni 2016, således är den under garanti ett bra tag till. Gången håller sig inom specifikationen.
Det finns bruksspår i form av hairlines och swirls på boett och baklock samt på undersidan av bandhornen. Det finns ett litet blankpolerat hack på sidan av boetten som fanns där när jag fick hem den ny, har försökt att fånga det på bild. Inget av detta är något som har stört mig då det inte syns när man bär den utan endast om man synar den riktigt noga.
Klockan kommer på originalgummit som har använts endast ett fåtal gånger. Medföljer gör även instruktionsmanual samt garantikort. Skickar även med Zulubandet som en liten bonus, även det sparsamt använt.
Retur: Nej, då den är under garanti (men jag är inte omöjlig om du vill diskutera det)
Pris: 1 550 kr ink. frakt
DSC_1130.JPG
DSC_1138.JPG
DSC_1134.JPG
DSC_1140.JPG
DSC_1142.JPG
 
Topp