• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko snkk45 eller snkk47

Kaffekopp1

Breitling
Hej!
Letat efter antingen en seiko snkk45 eller en seiko snkk47 men de är "out of stock" överallt.
Är det någon som vet var man kan köpa dem och vilken ska man välja?
Mvh
 

Falken

Panerai
Riktigt förtjust i min blå som används dagligen som beater. Vet att den svarta går att hitta på typ klockimport.se men då till överpris. Mitt tips är att lägga upp en köpesannons här på forumet så kanske någon har lust att sälja sin till dig :)
image.jpeg
 

audotcom

Panerai
Snkk45 var riktigt hypad här på forumet för något år sedan, lägg ut en köpes annons och se om någon nappar. Finns säkerligen ett antal som ligger i olika Klocksnackares lådor som inte blir använda.
 

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Nu blir jag sugen på en snkk45 också. Någon som vet vart jag kan hitta en?
Har letat i Blocket, Tradera och Ebay. Amazon har jag aldrig handlat från.
 
Någon som vet vart man kan köpa? Har lagt ut en annons men ingen har hört av sig än, så tips på ställen att köpa vore mycket uppskattat! :)
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
41 va? Snygg var den!
Japp, budade hem en liknande för 2 veckor sedan och den verkar fortfarande gå att få tag på. Gällande 45an är det helkört om man inte, som någon skriver, vill pröjsa det dubbla mot vad den kostat tidigare.

Hade en köpes- annons på en 45a uppe här på KS under 2 veckor men inte ett enda napp.
 

mathematics

Breitling
Hittade du någon 45a? Är på jakt efter en också men på vanliga shoppar på nätet går det bet. Finns på ebay men inte med engelska datum under 700kr Singapore
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Hittade du någon 45a? Är på jakt efter en också men på vanliga shoppar på nätet går det bet. Finns på ebay men inte med engelska datum under 700kr Singapore

Många av de som har annonser ute på eBay har inget ex att sälja när du väl försöker genomföra köpet. Det var det som hände mig. När jag väl betalt fick jag meddelande om att de var slut. De kunde erbjuda en 41a eller pengarna tillbaka.
 

cashifyer

Breitling
Hej alla!
Har en SNKK59, men letar efter en SNKK45 eller SNKK54.
Någon som har en liggandes eller vet var jag kan hitta?
 

Kreppe

Breitling
Hej alla!
Har en SNKK59, men letar efter en SNKK45 eller SNKK54.
Någon som har en liggandes eller vet var jag kan hitta?

Hej! Jag vet tyvärr inte var du kan hitta en SNKK 45, då jag själv har letat efter denna och SNKK 47 under en lång tid. Men då du söker en ny klocka, är du intresserad av att sälja din SNKK 59?
 
Topp