• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNKK45K1

DB15

Panerai
Pledge Member
Säljer en klocka som snabbt blivit populär här på KS, med andra ord en Seiko SNKK45.
Klockan är köpt 1 Juli och använd 1 gång i någon timme sen dess (den fick följa med till frisören i Täby C och sen hem igen! Hahah:D), med andra ord är klockan helt ny. Säljer den då jag precis insett att den inte kommer få någon handledstid whats so ever... Den hamnade i storsett direkt i skymundan då jag lyckades köpa en Orient sat300 samma dag som den kom fram med posten, samt att jag precis fått tag på en vintage DS-2 som jag jagat en tid. Med andra ord är den dödsdömd ;)
image.jpg

Förlåt för den dåliga iphonebilden men det är den blå versionen. Klockan kommer utan box då den levererades så, men manual, cert, extra länkar och tag finns.
Pris 550kr i postens gröna.
24h retur oavsett anledning :)
 
Topp