• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SEIKO snzf17 - YOBOKIES

JohanS

Omega
Tänkte visa upp min stolthet. En moddad Seiko SNZF17. Beställd av Yobokies från Hong Kong i somras.

Ny bezel - inspiration Rolex Submariner
Nya M-Benz visare
Ny urtavla från SKX 033 modellen
Oysterlänkar

Klockan känns hur bra som helst. Beställningen från Hong Kong gick riktigt smidigt också.
Den känns något större än en Rolex Submariner, något bredare länkar tror jag.

Den tickar på bra som ba fan. Har inte en exakt mätning vad den diffar men det är inte så mycket. Jag gillar detaljen att veckodagen SUN är röd. Kanske kan ordna en bild på det senare.

gwHgdvN.jpg




r6N20Z7.jpg


SmQrO1G.jpg


vnfMSXb.jpg


ZNvLYtR.jpg
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Riktigt snygg mod! Gillar urtavlan, lite mindre plottrig än originalutförandet. Har en SNFZ17 och jag är supernöjd med min, som du säger så tickar den på riktigt bra :)
 
Gillar't!
Hur beställer man från den herren? Vet att yonsson beställde visare därifrån och moddade själv. Är lite sugen på en sarb 35, fast byta visarna. Vågar inte ge mig på sånt själv dock.
 

JohanS

Omega
Har även ett skinnband till den som jag ska testa inom kort + att jag är sugen på att beställa ett nato med kamo-mönster.
 

weeklund

Omega
Grymt. Speciellt med oysterlänken enligt mig. :)

Undrar som någon annan, hur beställer man från honom och vad kostar det?
 
Topp