• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNZG05

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Fick en Seiko 5 Sports SNZG05 i byte av Ruskprick för någon månad sedan. Han har i sin tur haft den sen i våras. Schysst klocka, 43mm, 12mm tjock, automat, med Seiko Hardlex samt glasbaksida ... men jag använder den inte, trots att den fick en helt ny fin Phalanx canvas-strap ifrån Crown&Buckle häromveckan. Original-metallarmbandet följer med såklart.

Byter helst, värde ~1000 kr (beroende på hur man värderar: ~800 för klockan med metallarmband, 200 för canvas-armbandet = ~1000).

Kom med förslag :) Jag är öppen för allt. Det behöver inte vara en klocka, men jag undanber mig skateboards (vilket verkar vara det vanligaste bytesmedlet på Blocket).

Just ja, bilder. Den nedaste är Ruskpricks.

x0oEEK3.jpg


3GV8aQI.jpg


oINAChS.jpg
 
Topp