• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNZH53

Jockinho

Patek
2-Faktor
Försökt men jag och blå tavlor klickar inte så bra som jag vill tyvärr...

Önskar därmed sälja eller byta denna seiko SNZH53. Ca 41mm utan krona och 22mm luggar. I fint skick men lite mindre spår av användning finns men inget allvarligt som syns på handleden (några spår under två av bandhornen efter bandbyte och lite deskdivingmärken på länken).

wfX0QVU.jpg


Fungerar och håller tiden bra. Kommer med originallänk samt ett typ maratacband från Seiko i okej skick (mkt liv kvar).

aJc2Q1a.jpg


2D7MSa7.jpg

Allt som allt en trevlig beater som känns välbyggd för sin lilla peng och med fin sunburtstavla, men som sagt blått är inget för mig.

Pris: 900kr inkl. rekad frakt eller kom med bud.

Byte är intressant mot typ en seiko sarb021/033 alternativt en smiths Everest eller seiko vintage. Men öppen för andra förslag med, pengar din väg går bra vid dyrare objekt men max 2k.

Pm:a vid intresse eller ev. frågor tack :)

//Jocke
 
Topp