Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Seiko SNZH57 Black Bay Mod

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Broderjimmy, 3 april 2014.

1. Broderjimmy
    Trådstartare

Broderjimmy Stadsbo

Från:
    Haag, NL
    Då jag har nytt på ingång är det dags att sälja denna lite udda pjäs. Den har använts sparsamt vid dressigare tillfällen, men har även fungerat som beater vid ett par tillfällen. Trots detta fint skick.

*See thru baksida.
    *Mjukt och behagligt armband från C&B.
    * Fler bilder fixas givetvis på begäran!

Då jag inte har några omdömen som säljare ännu får ni gärna skicka ett PM så ger jag er gärna lite uppgifter att kontrollera. Det viktigaste är att båda parter bli nöjda!

Priset jag vill ha är 1500 1300 1000 riksdaler inklusive rek-frakt landet runt. Givetvis fungerar även F2F-affär, detta då i Karlshamn, Blekinge.

DSC_0036.JPG DSC_0037.JPG DSC_0038.JPG DSC_0039.JPG 10x54p1.jpg

bubben67, gurta_g, joh.jonsson och 1 annan gillar detta.
  2. Broderjimmy
    Trådstartare

Broderjimmy Stadsbo

Från:
    Haag, NL
    Kom igen nu, hjälp mig dryga ut studentkassan. 1000 riksdaler, packat och klart!

3. Broderjimmy
    Trådstartare

Broderjimmy Stadsbo

Från:
    Haag, NL

Sjöö Sandström Royal Straps