• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNZH57 FFF Mod - LÖNEBUMP!!!

Ärk

Breitling
Hej!
Jag säljer en Seiko SNZH57 med Fifty Five Fathoms mod. Tavla och visare från Yobokies. Originaltavla och visare skickas också med.

Klockan är inköpt på forumet och är i mycket bra skick, jag kan inte hitta några repor på boetten. Länken Inkl länkbitar passar upp till 21cm handled. Kommer med originalbox.

Det enda negativa jag kan hitta med klockan är att vridringen är lite sladdrig. Dock inget som tar ner helheltsintrycket.

Movement: 7s36
Diameter: 42mm
Lug Width: 22mm

Pris: 1.750:- 1.600:- kr F2F i Malmö eller skickat spårbart inom Sverige.

Retur inom 24h från mottagande oavsett anledning.

Bilderna lånade från den tidigare ägaren.

IMG_4044.JPG
IMG_4048.JPG
IMG_4049.JPG
IMG_4051.JPG
IMG_4057.JPG
 
Senast ändrad:
Topp