• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNZH60K1/FFF

Wi

NLA
2-Faktor
Säljer min Seiko som jag köpte i aug förra året. Klockan skickades till Lillejohn som pimpade lite med den begränsade "modern charcoal sunburst" FFF-tavlan. För er som är osäkra på vad det innebär så kan ni söka runt lite på WUS =) Urtavlan har iaf slutat tillverkas och är svåra att hitta idag. Jag fick kämpa ordentligt för att få tag på min tavla! Tavlan är sjukt fin, med höjda index, fint djup i svärtan och bra lume.

Klockan är använd max 10 ggr och är således i nyskick. Urverket fungerar precis som det ska, alltså håller den tid och gångreserv bra. Kommer komplett med allt som ingår vid nyköp, samt org.urtavla. Skickar även med ett svart nato med gulddetaljer.

Pris: 2800:-
cOsg23O.jpg

LPl8aVQ.jpg

wAaebt8.jpg

Bild på org.urtavla tsm med länken
1XTB6sE.jpg


Box osv.
xgb11n4.jpg
 
Topp