• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Spork & UFO/Yachtsman

seikoswede

Panerai
Nu ryker trotjänaren!

En Seiko SRPK043 aka SPORK i väl använt skick. SÅLD!

Jag köpte den ny från City Watches 2012 och har använt den som daglig klocka vilket innebär att den har dings, märken, swirls, slitage, repor etc etc etc.

MEN, den ser ändå bra ut trots alla battlescars!

Den går fint, är aldrig servad och fortar sig något men är osäker på hur mycket.

Box och garantihäftet/manual följer med.

Pris 1250 skickat med Schenker. SÅLD!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Seiko UFO eller Yachtsman 6138 SÅLD!

Köpte klockan på auktion förra året men den är inte riktigt vad jag vill ha.

Ingen aning om servicehistorik eller vad som är gjort med den under åren?

Ena pushern är utbytt och visarna har fått ny lysmassa det är vad jag vet. Har använt den 4-5 gånger och den verkar gå ganska bra. Har en no-name länk som följer med.

Pris: 1550 Skickat med Schenker SÅLD!!

Sorry för crappy iphonebilder men jag får inte igång digitalkameran! :-(

Swish, cash eller banköverföring.

F2F i Norrköping funkar också.

Som alltid när jag säljer något och skickar, så är det full returrätt inom 24 timmar om varan inte stämmer överens med min beskrivning. Returfrakt på köparens bekostnad.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp