• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko SQ 8223-5130 - Sista kompis pris!

babanker

Panerai
Hej,

Insett att jag inte har råd att köpa billiga klockor fram och tillbaka om jag någonsin ska ha råd med min graal... Så, här kommer 3 klockor jag önskar bli av med, priset är inklusive frakt. Hämtar du upp klockan i Stockholm så drar vi av 100kr från listat pris.

1. Seiko SKX009k på Jubilee, ej originalbox. Köpte klockan ny för 1 månad sedan, har använt den rätt flitigt och även bastat med den. Jag kan inte finna någon ding på klockan men det finns lite hairlines, speciellt på claspen.
Pris: 1000kr (SÅLD)

2. Seiko 8223-5130, kommer i en fin röd ask. På denna finns någon ding här och var och massa hairlines, plexit har också fått stryk. Trots detta är den riktigt fin må jag säga, finare i verkligheten än på bilderna. Guldfärgen är riktigt fin även nära claspen, det var bättre förr antar jag.
Pris: 400kr Nytt pris: 350kr Sista pris 300;-

3. Swatch Irony Chrono (OHPF)
En klocka som varit med om väldigt mycket, plexig skulle behöva poleras alt. bytas, finns 1 rätt lång och djup repa. Metallbandet saknar ett stift och är mkt repigt, se bild. Klockan kommer med ett nytt Swatchband i läder. OBS. Behöver nytt batteri!
Pris: 300kr SÅLD

Seiko Quartz;
1VUrS0l.jpg

r0Lef8l.jpg

dEUpoZU.jpg

rx1Wr3E.jpg



Välkommen att kladda i tråden om jag missat något väsentligt!

Må väl,
Philip
 
Topp