• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SRP-307 AKA Monster - Bildtung.

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Hej!

Jag har en Seiko Monster, SRP-307 dvs. Gen.2. som tyvärr har blivit liggande lite för länge och tänkte därför kolla ifall någon var intresserad av ett byte.
Klockan är använd, därför finns en del hairlines och swirls men inget som jag har stört mig på, glaset är helfräscht utan repor och annat. Klockan går bra och jag har inte märkt några större avvikelser i gången. 20MM mellan luggarna.

Monstret sitter kanon på min 16,5-17cm handled. Det finns även 2st extra länkbitar att tillgå, tyvärr utan länkstift men det måste ju gå att lösa utan större bekymmer, länken har även en trevlig dykarförlängning.

Klockan kommer i en original sliten Seikobox, dock inte till den här modellen men en Seikobox. Jag skickar även med ett vitt no-name silikon/gummi armband.
Vid rätt byte så kan även ett natoband följa med, jag har även ett z20 Seiko gummiband men som tyvärr spruckit vid infattningen- Kanske går att limma dit igen? Skickar med det också vid intresse.

IMG_0821.JPG
IMG_0827.JPG
IMG_0282.PNG
IMG_0822.JPG

IMG_0824.JPG
IMG_0825.JPG









Är i största del intresserad av att byta mot någon trevlig Quartzare, kom med förslag. Bytespris 1200-ish:-
Vid rätt byte kan jag tänka mig att lägga max 700:- upp. PMa gärna vad du har samt ifall du vill ha pengar upp eller ner.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen ifall jag skulle ångra mig.
Klockan finns i Skellefteå för F2F annars låter vi Postnord sköta leveranserna.



Med vänlig hälsning,
Jesper
 
Topp