Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Seiko SRP779K1 Turtle

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Foxbolt, 20 april 2016.

1. Foxbolt
    Trådstartare

Foxbolt Stadsbo

Från:
    Sthlm
    När nyheten om denna modell släpptes i höstas bokade jag omedelbums en Pepsi-Turtle hos Klockmaster Globen. I början av mars kom den och jag blev otroligt nöjd. Det nya gummit är verkligen en fröjd för handleden och ett rejält lyft från den gamla Z22 som funkade men som behövde kokas och meckas med innan det satt skönt. Klockan är makalöst cool och en skön reissue av den ikoniska 63-serien. Mäter 44mm

Vid Baselworld 2016 presenterades PADI-versionen av denna klocka och vi är ett gäng här på KS som bokade upp oss på en sådan. Därför får jag tyvärr låta denna gå då jag känner det lite onödigt att äga två Turtles (eller säger man Turtlar?)

SEK 2.500:- via swish. F2F Stockholm (kontant funkar i detta fall) eller frakt som jag bjuder på.

Ingen retur då klockan omfattas av garanti t.o.m 2018-03-02.

Är inget fan av att säga ”Prutat-och-Klart” men i detta fall gäller det. Tror inte det går att finna ett bättre pris på en SRP som är knappt använd och dessutom svensksåld av AD med alla fördelar och undvikande av strul detta innebär om något skulle hända.

OBS! Att datumet ser snett ut beror i att bilderna tagits ikväll och en skiftning är på gång. Inget knas med klockan således.

IMG_3592.JPG IMG_3593.JPG IMG_3595.JPG IMG_3597.JPG IMG_3600.jpg

Christos, Vasilis, Gummo och 7 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps