• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SRPD45, Okinawa Sea Grape, Limited Edition Turtle, prisbump 26/3

Rymdhamstern

Panerai
Pris
6000kr
Returpolicy
En hederssak vi kommer överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
Nya godsaker har redan kommit in och då måste andra lämna. Denna köpte jag i December som tänkt sommarklocka. Jag har dock redan i mars för många så även om den är stencool måste den tyvärr lämna. Limited edition med endast 1800 exemplar tillverkade av denna Seiko i hela världen. Nu slut i alla butiker och även svår att hitta online. Detta är nummer 532. Urverket är Seiko Automatic Caliber 4R36. 45mm stor klocka som bärs mindre.

Pris: 7000 kr -> 6000 kr

Finishen på denna Turtle är riktigt fint, svart case, otrolig grön tavla med väldigt coola gula detaljer och grönt silikon strap. Se bilderna som inte gör den rättvisa, googla istället. Kommer som fullset med box, alla tags, garanti och dylikt finns kvar samt instruktionsboken.Klockan är i nyskick då jag använt den max 4 gånger och tidigare ägare använt 7-8 gånger. När jag fick den fanns fortfarande plast på baksidan och spännet kvar. Finns massa info om modellen online.

F2F i Göteborg är alltid trevligt, skickas på köparens bekostnad.
Referenstråd finns.
Swish är föredraget betalningssätt.
Skick enligt bilder

Tack KS för möjligheten att annonsera.
IMG_2855.JPG

IMG_2854.JPG

IMG_2851.JPG
.
IMG_2850.JPG

IMG_2852.JPG
 
Senast ändrad:
Topp