• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko stargate kvar - prisbump

Brutus

Cartier
2-Faktor
Hej vänner,


Ännu fler klockor till salu.


1. Seiko orange samurai SBDA005 – (eftertraktad modell!) – Pris 5000 kr med rekommenderad frakt - Prisbump sänker till 4500 kr - SÅLD
2. Seiko SKZ325J1 ”Stargate” – ingår även yobokies insert, se nedan – 1600 kr med rekommenderad frakt - Prisbump sänker till 1200 kr

Mer utförlig beskrivning:

1. Seiko Orange samurai – En av de klassiska samuraimodellen i Titan som mig veterligen endast såldes i Japan 2004-2008. Återfinns ibland på ebay, vanligtvis till rövarpriser. Här i visuellt tilltalande skick. Originalglaset är utbytt mot ett yobokies safirglas av mig, så glaset är spotless. Bezeln är i fint skick med ytterst lite att anmärka på. Smårepor på boetten, men inget som dominerar. Kommer på ett tjockt sharkmesh med extralänkar som jag tycker passar bra med klockan. Box finns men lite åtgången. Okänd servicehistorik, går något fort, ca 20s/dygn.
Ber om ursäkt för bilderna nedan (don´t mention the war!), och det faktum att jag behöver måla om fönsterkarmarna....

6.JPG


5.JPG


P1010208.JPG

2. Seikor stargate – köpt på forumet – i bra bruksskick – små repor på länk och boett, samt några mindre nagg på glaset. Bonus: en ersättningsbezel från yobokies med lite mer traditionellt utseende. Ett projekt från min sida som aldrig blivit slutfört... Finns några extralänkar. Även box finns, lite åtgången här också.
2.JPG


3.JPG


4.JPG

Inga returer om inget går seriöst fel.

Tack för intresset och ett fantastiskt forum!

Hälsningar Brutus
(känns tryggt att göra affärer med nån med det nic:et va? - slog mig att det kanske inte var idealiskt ur den synpunkten...)
 
Senast ändrad:
Topp