• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Seiko Stargate, SKZ323

Jockinho

Patek
2-Faktor
Lite sugen på nytt, har redan en vit klocka i samlingen så sugen på något med svart/blå tavla. Tänkte se om det finns något kul i bytesväg eller om någon är sugen på att köpa :)



Stargate är en modell som numera är slutproducerad, trevlig klocka som bärs något större än skx-dykarna med sina ca 44mm utan krona. 22mm mellan luggarna och cirka 13-14mm hög med 200m WR.

I fint skick, mest noterbara är några mindre märken på bezeln men inget jätteallvarligt och inte något som man tänker på/ser mycket av på handleden. Det något kupade glaset är fritt är från repor. Länk i bra skick men bär lite spår av användning, ganska mycket på spännet men det syns ju inte när klockan sitter på. I sig är länken riktigt gedigen för att vara original seikolänk. Även lugholes så bandbyte är hur enkelt som helst! Skickar även med ett notchat bonettogummi med viklås (passar till ändlänkarna), är kortat för ca 16.5cm handled så kanske inte passar alla men iaf en hint om ifall man gillar den stilen. Håller tiden bra såklart och lumen är som vanligt med Seiko grym! :)





Pris: 1300kr med rekommenderad frakt.
Öppen för bytesförslag, kanske en pilot lr annan dykare. Bara fråga på och lite pengar upp går bra från min sida.

PM:a vid intresse eller ev. frågor
//Jocke
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Efter att haft på mig den över dagen så har jag insett dess potential, bara nu till att skaffa en brunbränd arm och ett tjockare gummiband ;-) Så tillbakadragen.

Tack för utrymmet iaf :)
 
Topp