• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Sumo SBDC001 med extra Super Engineer II ** Smärtsamt billig **

ironcastle

Patek
2-Faktor
Säljer en Seiko Sumo, den svarta. Klockan är använd, det ska man inte sticka under stolen med. Men skicket är alltjämt mycket gott. Och hjärtat är nytt! Skickade den till en forumkompis, för en översyn. Där skedde det dock ett litet missöde. Ingen nämnd, ingen glömd. Men det renderade i att ett nytt verk behövde inhandlas, vilket det också gjorde. Alltså: flång nytt verk från i fjol. Har inget papper på detta, men jag vet vem som kan intyga. Jag tänker INTE avslöja vem detta är, med mindre än att köpet är klart. Då möjligen om köparen insisterar. Avsikten är inte att lämna ut något namn. Hur som helst köptes ett nytt verk från Cousins, vilket är det som sitter i nu. Jag vill också upplysa om att verket från Cousins är ett NH15-verk vilket i allt väsentligt är identiskt med originalet, men det står inte Seiko på det. Av den anledningen skiftades rotorn mellan det nya verket och det gamla. Alltså står det Seiko på rotorn nu igen. Men om det är märkt NH15 någon annanstans på verket låter jag vara osagt.
Klockan i sig är jag inte helt hundra på hur gammal den är, skulle tro från 2013. Den boken med kortet i fick jag aldrig. Instruktionsboken har jag dock. Kommer med sin originalbox med yttre kartong.
Länken är i mycket fint skick.
Dessutom: som en extra bonus ingår en Strapcode Super Engineerlänk. Perfekt anpassad efter luggarna på mitt ex. Vilket inte är fallet från början.
Pris: 2850:- (3000, 3200, 3500:- ) Vill du ha den fraktad så kan jag stå för frakten, förutsatt att det inte ska hållas på och prutas och tramsas.
Byte: Nej.
Retur: Nej. Om inte skicket avsevärt avviker från det som beskrivits ovan. Vill du ha fler bilder. Tveka inte att säga till!
Referenser: Se Good guy-tråden
Alltså, det här med mobilbilder... Sorry.
20160204_184831.jpg
20160204_184909.jpg
20160204_184919.jpg
20160204_184952.jpg
20160204_185004.jpg
20160204_185016.jpg
 
Senast ändrad:
Topp