• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko Sumo SUPERPRIS!

Smulan

Rolex
Sluta kladda! eller så får ni Björnligan på halsen! I den här tåden diskuterar vi endast klockan till försäljning och eventuella finansieringsalternativ till den i form av byten :)
 

Smulan

Rolex
Okej, då ska jag vara tydlig. Sluta genast live-PMa i den här tråden. Det är störande och blockar andra annonser. Det finns en funktion för PM av en mycket god anledning.

Klart? Uppfattat? Förstått?

:)

Klart störande att man skriver orelaterat till försäljning i någons tråd som skett här i viss omfattning. Förslag på byten med TS är väl helt normalt att skriva direkt i tråden (om det är det du syftar på )och att det blir några följdfrågor är väl då också helt naturligt)? Sedan är det väl ingen som blir "blockerad" av det ;)

PS Varför anväder du inte PM funktionen själv? ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klart störande att man skriver orelaterat till försäljning i någons tråd som skett här i viss omfattning. Förslag på byten med TS är väl helt normalt att skriva direkt i tråden (om det är det du syftar på )och att det blir några följdfrågor är väl då också helt naturligt)? Sedan är det väl ingen som blir "blockerad" av det ;)

PS Varför anväder du inte PM funktionen själv? ;)

Vi har få regler och ytterst lite moderering. En smart grej är att visa en smula respekt för det. Om du vill diskutera detta ytterligare så föreslår jag att du startar en vanlig diskussionstråd .
 

Smulan

Rolex
Vi har få regler och ytterst lite moderering. En smart grej är att visa en smula respekt för det. Om du vill diskutera detta ytterligare så föreslår jag att du startar en vanlig diskussionstråd .


Det finns 12 st inlägg i tråden som INTE har med min försäljning att göra.

Det finns 7 st inlägg som relaterar till ett byte med trådskaparen objekt.

Var har vi ett problem om någonstans?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det finns 12 st inlägg i tråden som INTE har med min försäljning att göra.

Det finns 7 st inlägg som relaterar till ett byte med trådskaparen objekt.

Var har vi ett problem om någonstans?

Problemet nu är att du uppenbarligen skiter i vad jag säger och inte respekterar det önskemål jag hade.
 

Smulan

Rolex
Problemet nu är att du uppenbarligen skiter i vad jag säger och inte respekterar det önskemål jag hade.

Till en början trodde jag uppriktigt att ditt önskemål var riktat till de 12 inläggen som inte hade i tråden att göra, nu förstår jag att så inte var fallet, märkligt nog. Starta gärna en Ny diskussion om hur mycket relaterat som skall skivas i tråd resp pm. Säkert bra om det finns regler för det med.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Till en början trodde jag uppriktigt att ditt önskemål var riktat till de 12 inläggen som inte hade i tråden att göra, nu förstår jag att så inte var fallet, märkligt nog. Starta gärna en Ny diskussion om hur mycket relaterat som skall skivas i tråd resp pm. Säkert bra om det finns regler för det med.

Reglerna är uppenbarligen tillräckligt tydliga för de flesta. Vill du diskutera det här ytterligare så startar du en tråd om det själv.

Jag bad dig sluta chatta med en potentiell köpare då detta är en sak som flera medlemmar upplevt som störande och haft synpunkter på. En musikalisk person slutar då med det och gillar läget.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denke, när du slutat sila mygg och svälja kameler ser jag fram att du tar bort kladdet på min sida också!

Som du vet modererar vi ytterst sällan trådar. Det är inget speciellt med vare sig dig eller den här tråden. Det enda uppseendeväckande här är din totala oförmåga att följa och respektera en artigt framlagd rekommendation från de som faktiskt driver forumet.
 
Topp