• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Superior "Stealth" [KAFFEPENGAR]

Asplund

Patek
2-Faktor
Denna klocka har legat i lådan sedan jag köpte den så nu får den vandra vidare om någon har intresse för det.

Enligt mig en jäkligt trevlig Seiko Superior och ett roligare alternativ till en vanlig Seiko Monster!

Helt ny och oanvänd med plasten kvar på länken, inklusive papper, tags, certifikat + ett helt nytt Hadley-Roma gummi (Hublot mönster) med svart spänne. Gummit är för övrigt det skönaste gummit jag någonsin pillat på!

Certifikatet är stämplat 2015-08-02 och klockan har således 23 månaders garanti kvar

Har inte hunnit tagit bilder så jag lånar några stycken men kan självklart ta bilder om intresse för det finns. Det är dock en exakt likadan klocka, likadan länk och likadant gummi. Sa jag att allt är helt nytt och oanvänt? :)

I klockan tickar inte det billigare 7S26 utan ett 4R37 med hack mekanism och manuell uppvridning utöver det automatiska. 24-timmarsvisning & kompass som lull lull komplikationer.

Storlek: 42 mm
WR: 100 M
Kaliber: 4R37
Ytterligare information: http://www.uret.se/seiko-svart-stal-o4200-mm-p-38105.html

1l.jpg


P_20150912_143034.jpg


seiko-sports-automatic-limited-edition-ssa051k1-citytime86-1206-22-citytime86@4.jpg DSC_0011_resize.jpg $_12.JPG $_57.JPG

Mitt pris: 1950 kr, 1750 kr en sista sänkningen till 1550 kr!!! inkl. REK frakt i postens gröna.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/asplund.10607/

Ingen retur då klockan är helt ny och under garanti.

/Asplund
 
Senast ändrad:
Topp