• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko "The great blue" Samlarklocka ?

hassebaloo

Breitling
Vill kolla av intresset för denna klocka, allt orginal, låda , böcker.
inköpt 2007.

Någon som är intresserad
2014-03-11 19.11.59.jpg
2014-03-11 19.11.51.jpg
?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Men för personer som spammar Grattis i paketöppningstrådar för att boosta sina inlägg är okej?


Om killen nu är ny och undrar om det finns något intresse för hans Seiko, så är det väl lite onödigt att skriva att Seiko som märke är ointressant? Om du lägger ut en säljesannons så vill du väl inte ha svar från de som inte är intresserade av klockan, eller är jag ute och cyklar?
 

Khoma

Cartier
2-Faktor
Eller skriver idiotkommentarer som bara bidrar till dålig stämning?

Lägg ner för fan..Hur många sitter inte på flera hundra kommentarer utan att bidragit ett skit till forumet? Kolla på Danielle..Spammar grattis i varenda paketöppningstråd...Sen är ju hon en tjej...Det går ju alltid hem...
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Lägg ner för fan..Hur många sitter inte på flera hundra kommentarer utan att bidragit ett skit till forumet? Kolla på Danielle..Spammar grattis i varenda paketöppningstråd...Sen är ju hon en tjej...Det går ju alltid hem...


Haha, nu får du väl ändå ge dig. Ett grattis är väl trevligt? Dina inlägg i den här tråden, inte fullt så trevliga.
 

babanker

Panerai
Välkommen Hassebaloo! Är du sugen på att sälja föreslår jag som andra köp och sälj avdelningen, tror dock att du behöver ha skrivit X antal inlägg för att posta där.

Jag är ingen Seiko fantast men tror inte du ska lägga den i bankfack och se pensionen som säkrad. ;)

Hoppas du inte blir skrämd från forumet här, rekommenderar dig starkt att dyka in i världen av klockor! :D

Vänligen,
Philip
 

hassebaloo

Breitling
Välkommen Hassebaloo! Är du sugen på att sälja föreslår jag som andra köp och sälj avdelningen, tror dock att du behöver ha skrivit X antal inlägg för att posta där.

Jag är ingen Seiko fantast men tror inte du ska lägga den i bankfack och se pensionen som säkrad. ;)

Hoppas du inte blir skrämd från forumet här, rekommenderar dig starkt att dyka in i världen av klockor! :D

Vänligen,
Philip

Tack..
Trodde pensionen var säkrad ;)
 
Topp