• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko Zimbe Full set + extra naton. Last chance!

Patrik72

Cartier
Times up! Hon får stanna hemma hos pappa... :)

1st Seiko Zimbe med alla boxar, cert, hangtag, manual, stållänken och givetvis det gråa Z22 original gummit. Skickar även med ett par nya natoband.

Klockan håller tiden mycket bra, fantastiskt bra måste jag erkänna. Safirglaset har inga repor. Boetten är helt repfri bortsett från ett "micro- jack" på vänstra sidan (Se bild med röda ringen). Allt är perfekt centrerat, vilket det tydligen inte alltid är på dessa klockor har jag läst. Seiko Zimbe är en Limited Edition, endast 1299st tillverkade i hela världen. Min (din) är Nr254.

Växlar datum som den skall. Inga problem med att ställa tiden. Hackad, dvs sekundvisaren stannar när man drar ut kronan, som är skruvad. Genomgående lugholes, smidigt för oss som gillar att byta band ofta på klockor. Dessutom en utomordentligt fantastisk lysmassa från Seiko som inte kommer att göra dig besviken.

Är det något du undrar över som jag har glömt att nämna, så är det bara att fråga via en konversation.


Prisidé/Bytesvärde: 8000kr. Helst via Swish. (Har inte brått med att sälja klockan, så vänta inte på prisbumpar utan kom med ett seriöst förslag istället.)

Bytes gärna mot en/flera trevliga klockor med man/aut urverk. Vet inte riktigt vad jag är sugen på (Oris Big Crown ProPilot eller någon dykare), men alla förslag är välkomna givetvis. :)

Jag står som vanligt för Rek-frakt.
Ref: https://klocksnack.se/threads/patrik72.50270/

Retur:
Klockan är prima-ballerina! Om det är ett måste så kan vi komma överens om något. :)

IMG_0865.JPG

IMG_0864.JPG

_DSC7010.JPG

IMG_0452.JPG

_DSC7015.JPG

_DSC7023.JPG

_DSC7028.JPG

IMG_0045.JPG

IMG_0325.JPG

IMG_0228.JPG

IMG_0496.JPG
 
Senast ändrad:
Topp