Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Seiko...?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Johannes Kube, 3 september 2015.

1. Johannes Kube
    Trådstartare

Johannes Kube Torpare

Åh. Vilket forum! Det finns fler som jag! Massa coola tips och klockor som är fantastiska. Själv äger jag 9-10 klockor som iaf jag är stolt över (dock i dom lägre prisklasserna).
    Jag köpte en sån sjysst klocka på Blocket härom veckan. En Seiko, kanske från 90-talet? Har någon klok person bättre koll?
    Så här ser den ut: image.jpg
    Den har repigt glas över datumet och bezelringen är skadan. Vet någon om man kan köpa reservdelar till den sån här skönhet?
    /Johannes

Eurenius, Icaras, eriksson850 och 3 andra gillar detta.
  2. Hillarn

Hillarn Bonde

Ball! Finns en tråd dedikerad till Seiko, tips är att lägga upp den där.

3. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Ge oss siffrorna på baksidan så kan du få årtal. Reservdelar kan säkert Klockmaster beställa åt dig. Välkommen hit! SEIKO-frågor får man bäst svar på i seikotråden.

eriksson850 gillar detta.
  4. tim ur länk

tim ur länk Friends of KS

1441310531208228629888.jpg
    Välkommen. Snygg klocka, den länken skulle jag vilja ha....

Brutus gillar detta.
  5. Exxet

Exxet Borgare

Gissar på en 7t32-f039 från ca: -92, bra att det är en Panda-tavla, lite mer eftertraktat, glas kan man nog få tag på hos en lite bättre urmakare (ej ur o penn) mineral ca: 300:- inkl isättning, safir några hundra till, billigast är att köpa hos Cousins.uk och göra det själv (om man kan vill säga) tror att det blir värre med bezelinlägget, du får nog kika efter en donatorklocka.

6. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Släng på den på nato och kör den som den är, härlig beater! :)

Välkommen till forumet.

7. Johannes Kube
    Trådstartare

Johannes Kube Torpare

Javisst är den grym! Tack för alla tipsen. Som sagt, vilket härligt forum. Här blir nog många timmar spenderade

Hillarn gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield