• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

seiko

Hej alla john heter jag, är 28 år o levande i gbg, håller på med jakt har min lille dotter o fruga o på min fritid så jobbar jag som snickare ^^.
Nu här idagarna så köpte jag en seiko sarb033 från uret.se. ganska stilig klocka, men tyckte att den levereades ganska billigt, i mer eller mindre kartong låda. och en liten manual. kändes lite B men men, jag gillar iaf klockan,,
grejen är att jag har sett någon bild där någon har satt på en jubileelänk på klockan o det var ett riktigt lyft.. någon som vet var man kan köpa sådana länkar? vet att det finns på ebay osv, men helst en svensk sida, mvh john
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej alla john heter jag, är 28 år o levande i gbg, håller på med jakt har min lille dotter o fruga o på min fritid så jobbar jag som snickare ^^.
Nu här idagarna så köpte jag en seiko sarb033 från uret.se. ganska stilig klocka, men tyckte att den levereades ganska billigt, i mer eller mindre kartong låda. och en liten manual. kändes lite B men men, jag gillar iaf klockan,,
grejen är att jag har sett någon bild där någon har satt på en jubileelänk på klockan o det var ett riktigt lyft.. någon som vet var man kan köpa sådana länkar? vet att det finns på ebay osv, men helst en svensk sida, mvh john
Den har aldrig sålts på jubilélänk, det är en tidigare modell som är väldigt lik som såldes på jubilélänk.

image.jpeg

scvs003
 
Grymt bra en sån länk hade varit Nice som f*n. Då är det så att man får slakta en annan klocka för att få länken o bygga lite. Tack för tipset!
 
Topp