• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seikosthlm

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt Seiko av Niclas, 110% goodguy.
Smidig betalning via swish, snabb leverans och en genuint trevlig kille. Rekommenderas starkt!
 

john b

Rolex
Köpte en 11000-seiko av Niclas. Mycket trevlig, snabb och smidig affär.
Väl paketerat och finfin klocka samt trevlig säljare.
 

Blackmore

Panerai
Som jag skrev tidigare, dyker tillfälle upp igen att köpa av Niclas så skulle jag inte tveka en sekund. Och nu gjorde det det, och jag tvekade inte.

Naturligtvis fortlöpte affären precis lika smidigt som föregående gånger.

100 % bra snubbe :cigar:
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
En hojtur förbi hemmets lugna vrå och vips bytte två klockor ägare. Lite klocksnack och lite klämmande på klockor. Sedan vidare mot nya mål. Gör gärna fler affärer ihop!
 

vistor

Omega
Köpte en zenith av Niclas! Tyvär blev det lite oförutsedda problem med klockan men Niclas löste det som en riktig gentleman.
10000% goodguy, riktigt trevlig herre, skulle inte tveka att göra affärer med honom igen!

Mvh
Viktor
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt ännu en klocka av niclasnice och det av en anledning. Bättre kille att göra affärer med på detta forum får du leta efter.
100% Goodguy alltid!
 

Blackmore

Panerai
Som sagt, om tillfället dök upp så skulle jag ju inte tveka att köpa av Niclas igen. Och nu dök tillfället upp. Så därför gjorde jag det.

En riktig hedersknyffel.

1000% good guy!!!
 
Topp