• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seikosthlm

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en till klocka av denna tomte ;)
Kommer absolut inte att tveka köpa fler, nu är jag lite partisk då jag känner han, en ära att kalla han min vän :)
Men du blir inte lurad av denna herre, tveka inte, köp!
image.jpeg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Gjort något litet byte med herrn tidigare, samt haft trevliga pm-konversationer :) Blev visst en dubbelreferens från mig, men fortfarande trevlig och smidig :)
 
Senast ändrad:

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Mycket kul kille :) Trevliga pm, snabb respons och klockan jag köpte var exakt enligt utsago. Skulle utan tvekan köpa en klocka igen. 100% good guy!
 

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Jag har köpt en klocka av Seikosthlm och håller med om det som skrivits hittills. Allt var som beskrivet, snabb respons och väldigt trevlig. Gör gärna affär igen. 100% good guy!
 

JesperO

Rolex
Köpt en Seiko (så klart av denne gentleman).
Supersnabbt skickat, bra packat, klockan enligt beskrivning och därtill en liten surpris i paketet.
Handlar gärna igen!!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har köpt och sålt en hel del klockor med denna gentleman. Aldrig några konstigheter och alltid trevligt och ärligt. Shop with confidence.
 
Topp