• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seikosthlm

Ormet

Panerai
2-Faktor
Köpt armband av hejna, fick uppleva nostalgi utan dess like. Armbandet luktade för sjutton som barndomshemmet gamla kallförråd. Snabb leverans, supernöjd! GG!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt premium Nato i MN stil till min sarg007. Riktigt nöjd med kvalitén och komforten på bandet. Betydligt skönare runt handleden och bättre "vävt" än mina andra Nato.

Niclas är 100% goodguy! :) mkt nöjd
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Andra gången jag handlar av seikosthlm, lika smidigt och trevlig kommunikation denna gången, mycket nöjd! :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en Precista FatBoy från denna trevliga kille som även skickade med ett extra Phoenix Nato.
Tack för en riktigt snabb o smidig affär o jag handlar mer än gärna av dej i framtiden:)
Klart en GoodGuy i mina ögon!!!
 

mps

Cartier
Köpt en SOG Seiko.
Allt funka perfekt och den skickades snabbt och smidigt.
Mycket trevligt att göra affär.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt ytterligare band från Niclas. Denna gång fick jag ett erbjudande via PM då han hade några hemma som jag annars skulle behövt beställa från utlandet.

Klart uppmärksam man som går att lita på i alla väder! Och dessutom står han ut med alla mina frågor :hungry:

Goodguy!
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Har sålt vintagedykare till, och bytt stoppur och armband mot andra armband med, denna good guy. Kunde inte varit trevligare eller smidigare. Rekommenderas varmt. :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt Cwc utan att ens sett bild på den.
Litar på Niclas och inte gjorde han mig besviken den här gången heller :) Fin klocka som anlände snabbt + ett NDC canvas.

Alltid lika trevligt att göra affär med herrn!
 

Sambuccashake

Omega
2-Faktor
Även jag nöp en CWC från Niclas.
Väldigt rapp och trevlig i kommunikationen. Tvekar inte en sekund att göra fler affärer med honom!
 
Topp