• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semesterkombo?!

Vilken sommarkombo?

  • Gmt, Day-date, aqualand

    Röster: 12 24.5%
  • Ap diver, aqualand, day date

    Röster: 9 18.4%
  • Ap diver, aqualand, day date, gmt

    Röster: 12 24.5%
  • annat

    Röster: 16 32.7%

  • Totala väljare
    49

Holmqvist

Patek
2-Faktor
GMT! Då har du kolla på tiden hemma och där du är.
Skönt att slippa fundera på säkerheten i din "saftybox" på hotellet också.
Mitt val hade varit enkelt. :)
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
AP på dagen till all typ av aktivitet. DD på kvällen till middagen. Så enkelt så snyggt :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Min duo

de8e7a9a.jpg



Skickat från min Commodore 64
 

M021

Rolex
2-Faktor
Missförstå mig rätt men va fan skall du med Aqualanden till när du har en GMTC och AP Diver??

Eller för att omformulera mig...Vad planerar du att göra på semestern som inte dessa två skulle palla för?

Jag skulle ta antingen bara GMTC då den fungerar till allt eller AP Diver och DayDate.

Blir lite surflektioner med mer, Apn pallar såklart allt men alltid bra med variation så inte aktiviteten inte lider av att jag är mån om klockan hela tiden, gmt är vanliga badklockan, lämnade Apn hemma dock! Fick bli gmt, aqualand och dd
 
Alltså det hela är väldigt enkelt om man tänker efter lite.

Du ska resa till varmare breddgrader, du kommer att behöva GMTn för att byta tidzon vartefter du passerar dessa med flyget.

AP Divern känns rätt given om du ska på solsemester, inga konstigheter där. Du lär bada om man säger så.

DDn är perfekt vid baren eller om du drar ut och käkar.

Aqualanden funkar som bojsänke om du behöver något att förankra båten i.
 
Topp