Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Semi-OT Forumtips: Tidsstämpel högst upp

Diskussion i 'Diskussion' startad av berg35, 13 september 2013.

1. berg35
    Trådstartare

berg35 Bonde

Jag skrev detta som en kommentar i någon av förbättringsförslagstrådarna som varit upp det senaste året men jag kommer inte ihåg vad svaret eller responsen blev så jag tar staken i egna händer och frågar igen.....

Går det inte att få tidsstämpeln på inläggen att vara högst upp på varje inlägg istället för längst ner, precis ovanför signaturen, som det är nu?

Om man som jag ofta vill få reda på när ett inlägg skrevs och inlägget i är långt är det väldigt oöverskådligt att ha tidsstämpeln längst ner.

2. berg35
    Trådstartare

berg35 Bonde

Nu såg jag att den till och med hamnade under signaturen...

3. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Jag kan tycka att det är en bra tanke och personligen skulle jag absolut tycka att det var en förbättring :)

ErikGBG gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield